FOTO 1

Opstaan – eten –  leren – eten – leren – eten – slapen

Aangezien mijn dagen niet echt afwisselend zijn, durven mijn gedachten wel al eens afwijken. Afwijken naar kerstavond bijvoorbeeld, een avond waarop ik eens iets anders aan ga hebben dan een legging en een te grote trui, een avond waarop mijn haar eens gekamd en netjes in een dot gaat zitten, maar vooral een avond waarop ik eindelijk eens wat make-up ga dragen! Ik weet dan ook al helemaal welke productjes ik die avond ga gebruiken, dé belangrijkste lijst ik hieronder op!FOTO 2

Een expert op het vlak van eyeliner zal ik nooit zijn vrees ik, maar een fijn lijntje aan mijn wimpers kan echt niet ontbreken! Ik ben een grote fan van deze Super Liner van L’oréal, je kan enkel het tipje gebruiken voor een neutrale look, maar je kan de ‘stift’ volledig plat leggen en zo een dikkere lijn creëren.

LINK: Klik hier!FOTO 3

Een geweldig verjaardagscadeau was dit oogschaduwpaletje van Chanel! Door de kwalitatieve verpakking en de mooie kleurtjes is het z’n prijs meer dan waard! Ik moet eerlijk toegeven, enorm gepigmenteerd zoals het Naked palet van Urban Decay is deze oogschaduw niet. Geen probleem natuurlijk wanneer je voldoende aanbrengt op je borsteltje en voor een beginneling is het makkelijker werken.

LINK: Klik hier!FOTO 4

Volle, lange wimpers kunnen uiteraard niet ontbreken. Deze mascara was een kerstcadeau enkele jaren geleden maar ik gebruik hem nog steeds! Dit product is hét bewijs dat een kleine investering in een duurder product de moeite écht loont!

LINK: Klik hier!FOTO 5

Bij een kerstlook horen uiteraard volle, rode lippen! Jullie weten al lang dat ik een fan ben van de nieuwe reeks lippenstiften van Clinique en onlangs kocht ik dan ook deze Cherry Pop, een prachtige rode kleur die lang blijft zitten en een lang kerstdiner zeker overleefd!

LINK: Klik hier!FOTO 6

Rode nagellak is een klassieker en mag uiteraard niet ontbreken! Deze Secret admirer van Sephora is super gepigmenteerd en met z’n dikke borstel brengt hij heel gemakkelijk aan. Perfect om nog last-minute je nagels te lakken! 🙂

LINK: De exacte link naar deze nagellak kon ik jammer genoeg niet vinden maar hieronder vind je een aantal alternatieven die ook erg kwalitatief zijn:
ESSIE
CIATÉ
OPI 

By Ellen

3 gedachtes over “Kerstlook: de musthaves

Plaats een reactie